Časté dotazy
V soupravě chybí jeden kámen. Co mám dělat?
Sady kamenů, které prodáváme, jsou baleny výrobcem. A není v našich silách počet kamenů v soupravách přepočítávat. Pokud Vám však nějaký kámen chybí, klidně nám napište. Zašleme Vám ho. Nutno ovšem podotknout, že ve hře go nehraje počet kamenů tak velkou roli. Partie na desce 19x19 má obvykle kolem 250 tahů, takže ani všechny kameny nejsou potřeba. A naopak – nejdelší profesionální partie měla 411 tahů, takže na ni ani všechny kameny v soupravě nestačily (hráči buď museli použít jinou sadu kamenů, popř. udělat výměnu zajatých kamenů).
Jaké kameny pasují ke kterým deskám?
Kameny a desky se dělají ve standardních rozměrech, takže všechny kameny pasují ke všem deskám. Výjimkou jsou cestovní magnetické soupravy, které se dělají v menším rozměru. U nich je však velikost zvlášť uvedena.
Je možné zboží objednat také emailem?
Ano. Pokud máte problém s objednáním, pošlete nám svou objednávku na email info@go-shop.cz. Na tento email můžete také psát jakékoliv dotazy.
Jak poznám, že se mi zboží podařilo objednat správně?
Jestliže se vám podařilo objednat zboží správně, přijde vám na vaši emailovou adresu potvrzovací email s rozpisem zboží.
Pozor – tyto emaily mohou v některých případech být ve spamovém koši vaší emailové schránky.
Jak poznám, že zakázka byla odeslána?
Pokud vaše zásilka byla odeslána, přijde na váš email oznámení. Stav objednávky lze také zjistit, pokud se přihlásíte v pravé části našich stránek.
Za jak dlouho mi zboží dojde?
Zboží obvykle odesíláme do 3 dnů po obdržení objednávky (resp. připsání peněz na náš účet v případě platby předem). Před Vánoci zboží odesíláme v den objednávky nebo následující den.
Zásilky po České republice posíláme balíkem do ruky nebo balíkem na poštu, které Česká pošta doručí do následujícího dne po dní odeslání. Na Slovensko Vám bude balík doručen cca do týdne.
Přišel mi před několika dny potvrzovací email, že zboží bylo odesláno, ale zatím mi nic nedošlo. Co mám dělat?
V takovém případě doporučujeme nejprve dojít na vaši poštu, jestli tam zboží neleží. Občas se stává, že doručovatel nevhodí do schránky oznámení, že máte balík na poště. Pokud zásilka na poště není, kontaktujte nás.
Sady kamenů, které prodáváme, jsou baleny výrobcem. A není v našich silách počet kamenů v soupravách přepočítávat. Pokud Vám však nějaký kámen chybí, klidně nám napište. Zašleme Vám ho. Nutno ovšem podotknout, že ve hře go nehraje počet kamenů tak velkou roli. Partie na desce 19x19 má obvykle kolem 250 tahů, takže ani všechny kameny nejsou potřeba. A naopak – nejdelší profesionální partie měla 411 tahů, takže na ni ani všechny kameny v soupravě nestačily (hráči buď museli použít jinou sadu kamenů, popř. udělat výměnu zajatých kamenů).
Jaké kameny pasují ke kterým deskám?
Kameny a desky se dělají ve standardních rozměrech, takže všechny kameny pasují ke všem deskám. Výjimkou jsou cestovní magnetické soupravy, které se dělají v menším rozměru. U nich je však velikost zvlášť uvedena.
Je možné zboží objednat také emailem?
Ano. Pokud máte problém s objednáním, pošlete nám svou objednávku na email info@go-shop.cz. Na tento email můžete také psát jakékoliv dotazy.
Jak poznám, že se mi zboží podařilo objednat správně?
Jestliže se vám podařilo objednat zboží správně, přijde vám na vaši emailovou adresu potvrzovací email s rozpisem zboží.
Pozor – tyto emaily mohou v některých případech být ve spamovém koši vaší emailové schránky.
Jak poznám, že zakázka byla odeslána?
Pokud vaše zásilka byla odeslána, přijde na váš email oznámení. Stav objednávky lze také zjistit, pokud se přihlásíte v pravé části našich stránek.
Za jak dlouho mi zboží dojde?
Zboží obvykle odesíláme do 3 dnů po obdržení objednávky (resp. připsání peněz na náš účet v případě platby předem). Před Vánoci zboží odesíláme v den objednávky nebo následující den.
Zásilky po České republice posíláme balíkem do ruky nebo balíkem na poštu, které Česká pošta doručí do následujícího dne po dní odeslání. Na Slovensko Vám bude balík doručen cca do týdne.
Přišel mi před několika dny potvrzovací email, že zboží bylo odesláno, ale zatím mi nic nedošlo. Co mám dělat?
V takovém případě doporučujeme nejprve dojít na vaši poštu, jestli tam zboží neleží. Občas se stává, že doručovatel nevhodí do schránky oznámení, že máte balík na poště. Pokud zásilka na poště není, kontaktujte nás.