Vážení zákazníci! Od 29. dubna do 6. května jsme na dovolené. Během této doby je možné objednávat zboží z našeho e-shopu. Odesílat zásilky však budeme až od 7. května.
Děkujeme za pochopení!
Hledání

Nepodařilo se mi zboží zaplatit platební kartou. Co mám dělat?
Někdy se stane, že platba kartou nebo jinou rychlou metodou "neprojde". V takovém případě můžete zaplatit i převodem na č. ú. 2901651301/2010, VS číslo objednávky.

Jaké kameny pasují ke kterým deskám?
Kameny a desky se dělají ve standardních rozměrech, takže všechny kameny pasují ke všem deskám. Liší se jen tloušťkou. Výjimkou jsou cestovní magnetické soupravy, které se dělají v menším rozměru. U nich je však velikost zvlášť uvedena.

V soupravě chybí jeden kámen. Co mám dělat?
Sady kamenů, které prodáváme, jsou většinou baleny výrobcem. A není v našich silách počet kamenů v soupravách přepočítávat. Pokud Vám však nějaký kámen chybí, klidně nám napište. Zašleme Vám ho. Nutno ovšem podotknout, že ve hře go nehraje počet kamenů tak velkou roli. Partie na desce 19x19 má obvykle kolem 250 tahů, takže ani všechny kameny nejsou potřeba. A naopak – nejdelší profesionální partie měla 411 tahů, takže na ni ani všechny kameny v soupravě nestačily (hráči buď museli použít jinou sadu kamenů, popř. udělat výměnu zajatých kamenů).

Je možné zboží objednat také emailem?
Ano. Pokud máte problém s objednáním, pošlete nám svou objednávku na email info@go-shop.cz. Na tento email můžete také psát jakékoliv dotazy.
 
Jak poznám, že se mi zboží podařilo objednat správně?
Jestliže se vám podařilo objednat zboží správně, přijde vám na vaši emailovou adresu potvrzovací email s rozpisem zboží.
Pozor – tyto emaily mohou v některých případech být ve spamovém koši vaší emailové schránky.
 
Jak poznám, že zakázka byla odeslána?
Pokud vaše zásilka byla odeslána, přijde na váš email oznámení.
 
Za jak dlouho mi zboží dojde?
Zboží obvykle odesíláme maximálně do 3 dnů po obdržení objednávky (resp. připsání peněz na náš účet v případě platby předem). Před Vánoci zboží odesíláme v den objednávky nebo následující den.
Poté zboží obdržíte obvykle za jeden až dva dni. Záleží na dopravci.
 
Přišel mi před několika dny potvrzovací email, že zboží bylo odesláno, ale zatím mi nic nedošlo. Co mám dělat?
Kontaktujte nás, porvěříme to.

Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.